ליאון מחמיא לליצמן: "עושה כל יום קידוש ה' בשירותו הציבורי"

אנחנו אנשים שבאמת מאמינים כי מה שהיה צריך לקרות - היה קורה. מה שהיה היה, אנחנו עם פנים קדימה
ישראל פריי No Comments on ליאון מחמיא לליצמן: "עושה כל יום קידוש ה' בשירותו הציבורי"

רוחות הפיוס הנושבות מלשכתו של שר הבריאות, מגיעות עד מי ש"חייב" לו את הפסדו לראשות עיריית ירושלים • אחרי נתק ממושך, נפגש ליצמן עם משה ליאון שאומר ל'קול חי': "אנחנו אנשים מאמינים, מה שהיה צריך להיות – היה קורה" • וגם: איך יחסיו עם ליברמן ומה תכניותיו לעתיד? • האזינו

צילום: פלאש 90
אנחנו אנשים שבאמת מאמינים כי מה שהיה צריך לקרות - היה קורה. מה שהיה היה, אנחנו עם פנים קדימה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רוחות הפיוס שנושבות מלשכתו של שר הבריאות יעקב ליצמן, מגיעות עד המועמד לראשות העיר ירושלים ש"חייב" לו את הפסדו: משה ליאון. לאחר נתק ממושך בין האישים, נפגשו השבוע ליצמן וליאון, לפגישה שמוציאה לדרך חדשה את יחסי שני האישים.

"לא נפגשנו זמן רב. אולי שנתיים וחצי", אמר ליאון בראיון ל'מהדורה המרכזית', "הייתה פגישה טובה וחיובית. אני מכיר את הרב ליצמן זה 20 שנה פגישה טובה. בס״ה מדובר בשר בריאות מצליח ביותר שעושה כל יום בשירותו קידוש ה', כולם מרוצים ממנו ואי אפשר לקחת את זה ממנו".

על משקעי העבר וההפסדים שנחל בעקבות ליצמן, אמר ליאון: "אנחנו אנשים שבאמת מאמינים כי מה שהיה צריך לקרות – היה קורה. מה שהיה היה, אנחנו עם פנים קדימה". הוא אישר כי השיחה נסובה – ולו במעט – על הנושא, אך הדגיש כי מוקדם מדי לדבר על הבחירות הבאות שנותרה עוד מחצית הקדנציה עד לקיומם.

לקראת סוף הראיון, שעסק בין היתר בסוגיית חילולי השבת במתחם התחנה, על ענייני הסטטוס קוו בבירה, ועל יחסיו עם פוליטיקאים שונים, סיפר ליאון על תפקידו כיו"ר בית החולים מעייני הישועה. "עושים כאן עבודה יפהיפיה, מפתחים בצורה משמעותית, והוא יהפוך לבית חולים משמעותי בין כל בתי החולים בישראל". האזינו:



0 תגובות